звіти


творчість членів клубу



створення презентації клубу



















Вчора 10 грудня ми познайомилися з дивовижною жінкою, 
повною енергії,
Денисовою Оленою Дмитрівною - Донецьким тренером.
Усі трохи хвилювалися перед її приїздом, саме тому,
 ділилися передчуттями. Особисто мене трохи лякало,
 що це може бути монолог, що не бути роботи в групах.
 Але все було навпаки: членам нашого шкільного клубу
 запропонували зіграти в цікаву гру схожу на монополію,
але глибшу і складнішу. Звичайно ж, ніхто не відмовився!
Правила виявилися нескладними та всі швидко включилися в гру.
Олена Дмитрівна нам допомагала і приймала активну участь,
осторонь не залишилися й наші тренери.
Закінчувати ніхто не хотів, тому відпускали
Олену Дмитрівну не охоче та "закидали" різними питаннями.
Промайнуло трохи часу, а ми не помічаючи, здобули нові знання та навички.
Цей тренінг навчив нас багатьом речам. На пам'ять залишилися не лише декілька фото,
а й багато позитивних емоцій, знання з маркетингу і торгівлі та роботи в групах.
Усі члени клубу UCED зрозуміли, що саме в такий спосіб варто
закріплювати знання, тому вирішили провести такий тренінг у нас у школі.
Засідання

шкільного  клубу підприємництва «UCED»
(Ukrainian Club of Economic Development)
 Тема:  Обираючи професію – обираєш майбутнє (тренінг - дослідження).
Мета: допомогти учням вивчити власні нахили, особливості свого характеру та темпераменту, зорієнтуватися у світі професій, познайомити з новими професіями на ринку праці, скласти формулу вибору професій.
Обладнання: профорієнтаційний щоденник, буклети з характеристикою професій, картки для гри «Доміно», аркуші А4, маркери, стікери-смайлики, ножиці.                           
Хід заняття
                          Оголошення теми, мети уроку.
1.      Слово учителя економіки про вибір професії.
Життя постійно ставить нас перед вибором.
У дитинстві з багатьох іграшок вибираємо найулюбленішу, у школі віддаємо перевагу найцікавішим, на наш погляд, предметам…
Обираємо товаришів, друзів, коханих.
Одним із найважливіших кроків у житті є вибір професії. Вибір професії – найголовніший чинник того, як складеться ваше подальше життя та як ви в ньому будете себе почувати.
 Адже всім хочеться не лише заробляти гроші, але й реалізувати свій потенціал та отримувати справжнє задоволення від своєї діяльності.
Як не помилитися у виборі своєї дороги, свого майбутнього, щоб бути щасливим у праці?
     Ці проблеми ми з вами почнемо розв’язувати.
2.      Слово психолога про формулу вибору професії, яку мають скласти учні протягом уроку («Хочу-можу-треба»).
  1. Вправа «Згадки дитинства».
Закінчити речення: У дитинстві я мріяв(ла)…
  1. Створення макету «Світ професій».        
  2. Вправа-орієнтир «У світі тисячі професій, і лише одна із них – твоя!» Визначити тип професії найкращої для тебе за тестом ДДО (стор.12 проф. щоденника).                   
  3. Вправа «Смайлик». Знайомство з результатами вибору сфери діяльності.
Записати ім’я на смайлику, доповнивши макет «Світ професій».
  1. Тестування «Інтроверт чи екстраверт?» (стор. 53-54 проф. щоденника).                                                           
  2. Слово учителя про роль темпераменту й характеру у виборі професії.
  3.  Тестування «Хто ти: художник чи мислитель?» (про типи мислення: логічний і художній) (стор. 100-101 проф. щоденника).
*   10. Робота в парах. Гра «Доміно». Знайомство з  новими професіями на ринку праці. Утворити логічні ряди за зразком:
Назва професії       –        пояснення назви професії     –        Чим займається

Логіст             Управляючий                   Організовує вантажопотоки,
                        на транспорті                    поставки товарів, працює з     
                                                                   вантажними перевізниками,          
                                                                   здійснює контроль прийому- 
                                                                  здачі вантажів                                                        
  1.   Складання учнями формули вибору професії
Стратегія успіху або як обрати професію
     Кожна людина хоча б раз в житті обирала собі професію. Щоб прийняти правильне рішення, необхідно враховувати ряд факторів:
  •       власні побажання;
  •      психологічні особливості та можливості;
  •      потреби ринку праці.

     Існує формула вибору професії, яка в загальному вигляді показує як прийняти оптимальне рішення.
    Щоб дійти до зваженого рішення цієї формули слід зробити
 наступні кроки:
  Хочу:   бажання, цікавість, прагнення;
  Можу: здібності, таланти, стан здоров'я;
  Треба: стан ринку праці, соціально-економічні проблеми в регіоні;
  Зона оптимального вибору (ЗОВ).
 Щоб дійти до зваженого рішення цієї формули слід зробити наступні кроки:
 - Cкладіть список професій, які Вам подобаються, цікаві, за якими Ви хотіли б працювати;
 - Скласти перелік вимог до професії, що обирається;
 - Складіть перелік своїх вимог:
  •    професія, що обирається, й майбутній рід занять;
  •    професія, що обирається, й життєві цілі;
  •    професія, що обирається, й реальне працевлаштування за фахом;
  •     професія, що обирається, й мої схильності й здібності;

 Проаналізуйте ситуацію на ринку праці.
11.  Моніторинг вибору професії учнями.
Дати відповідь: чи змінювався і як ваш вибір    професії.
У дитинстві я мріяла бути…
Батьки радять стати…
Друзі бачать мене в майбутньому…
На даний момент я хочу стати…
12.          Підсумки виховної години.
Отож пам’ятайте, остаточний вибір за вами, тому що вибираючи професію, ви вибираєте долю.
Звісно, вибір професії – це справа не одного дня. Надалі будемо працювати в цьому напрямку, аби допомогти зробити правильний вибір.
Гра «Доміно»
Додаток №1

Логіст





Менеджер персоналу






Менеджер з маркетингу
(маркетолог)




Агент з організації туризму





Агент з нерухомості (ріелтор)



Метрдотель




Покоївка




Іміджмейкер






Бренд-менеджер




Менеджер з продаж




Піар-менеджер







Бариста
(кавовий сомельє)



Wеb-дизайнер





Аудитор




Управляючий на транспорті




Управляючий, керівник, висококваліфікований спеціаліст з управління




Експерт підприємства щодо методів розширення ринку збитку



Фахівець з організації подорожі





Фахівець ринку нерухомості – посередник між продавцем і покупцем


Головний офіціант, розпорядник у ресторані



Працівник готелю або будь-якого лікувально-оздоровчого закладу



Фахівець з підвищення іміджу клієнта





Начальник відділу продажу




Фахівець з продажу




Фахівець щодо стосунків з громадськістю







Фахівець з приготування кави




Фахівець з комп’ютерної графіки





Бухгалтер-ревізор
Організовує вантажопотоки, поставки товарів, працює з вантажними перевізниками, здійснює контроль прийому-здачі вантажів

Організовує роботу із забезпечення персоналом, формує штати, підбирає персонал, готує кадри


Досліджує запити споживачів, інформує споживачів про параметри, місце придбання продукції


Організовує туристичну подорож для клієнта (бронює місце в готелі, квитки на проїзд, замовляє екскурсії, оформляє документи)


Супроводжує угоду оренди чи купівлі-продажу



Забезпечує дотримання етикету під час зустрічей делегацій, підписання угод, прийому видатних осіб

Забезпечує відповідні санітарно-гігієнічні та екологічні умови приміщень для тимчасового перебування мешканців
Створює зовнішньо привабливий вигляд людини (зачіска, стиль одягу), відповідає за розробку текстів, сценаріїв, організацію виступів

Керує продажем товарів певної торгівельної марки, займається її розкруткою


Займається реалізацією
продукції



Сприяє встановленню й підтримці спілкування, взаєморозуміння і співробітництва між організацією й громадськістю



Готує каву або напої на її основі




Займається розробкою та оформленням Wеb-сторінок (Wеb-сайтів) в Інтернеті: містить фотографії, колажі, ілюстрації, тексти тощо

Здійснює незалежну позавідомчу перевірку бухгалтерської і фінансової звітності, установлює її достовірність


                                                                          







Немає коментарів:

Дописати коментар